top of page

מלון שלוש הקשתות - ימקא ירושלים


לגלות את מלון שלוש הקשתות ימק"א ירושלים , איפה שמורשת ורוחניות פוגשת אירוח.

משקיף על החומות העתיקות, ניצב סמל מתנשא לפאר אדריכלי - מלון שלוש הקשתות של ימק"א. בניין המלון מתנשא לגובה 152 רגל עם מגדל הפעמונים הנדיר שלו,


המלון עוצב על ידי האדריכל בעל החזון העומד מאחורי בניין האמפייר סטייט, מלון YMCA Three Arches שוזר בצורה יוצאת דופן קסם מהעולם הישן עם נוחות מודרנית. החזית שלו המעוטרת בקשתות חינניות ופרטים מורכבים, המזמין מטיילים להיכנס לעולם שבו היסטוריה ואירוח מתכנסים. מרגע הגעתכם, אתם אפופים באווירה אוטנטית של חמימות וקבלת פנים, מה שמבטיח שהות נעימה ובלתי נשכחת כאחד.


המלון עם 54 חדרים המציעים נופים פנורמיים של ירושלים המזרחית, המלון מספק מקלט של שלווה בתוך העיר השוקקת. כל חדר מרוהט באופן אוטנטי, ומגיע מצויד במתקנים מודרניים לרבות אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בכבלים. בין אם אתה כאן לעסקים או לנופש.


מסעדת המלון מתמחה במאכלים מקומיים ואזוריים אותנטיים באווירה ים תיכונית ועד טעמים אקזוטיים של המזרח התיכון,


מעבר , מלון שלושת הקשתות של YMCA הוא גם מוקד של פעילות וחדשנות. מרכז הכנסים שלו, המתהדר באודיטוריום של 600 מושבים, אולם הרצאות וחדרי ישיבות בגדלים שונים, משמש מוקד לחילופי דברים ושיתוף פעולה אינטלקטואלי וקירוב בין דתות. בינתיים, מרכז הספורט מציע מגוון של מתקנים לרבות חדר כושר, בריכה, סאונה, ג'קוזי וסטודיו להתעמלות קבוצתית, מה שמבטיח שהאורחים יוכלו להישאר פעילים ומלאי אנרגיה במהלך שהותם.


אחד המאפיינים האייקוניים ביותר של המלון הוא המגדל שלו בגובה 152 רגל, המציע נוף עוצר נשימה של 360 מעלות של העיר. מנקודת תצפית זו, האורחים יכולים להתפעל מהיופי הנצחי של ירושלים, חומותיה העתיקות וקו הרקיע המודרני המשתלבים בצורה חלקה בטבלה של היסטוריה ותרבות.

חזון של אחדות

בלב מלון שלוש הקשתות של ימק"א עומדת מחויבות לגיוון והכלה, הבאה לידי ביטוי בהנהגה ובצוות שלו. כאן מתכנסים אנשים מכל תחומי החיים, מאוחדים בחזון משותף של שלום וקידמה. בין אם אתה אורח, משתתף בכנס, או פשוט מבקר שעובר, אתה מחובק כחלק מקהילה המגלמת את היכן שהעבר וההווה מתלכדים, מלון שלוש הקשתות של ימק"א עומד כמגדלור של הכנסת אורחים ותקווה - מקום בו מורשת פוגשת הכנסת אורחים, וכל אורח מתקבל בזרועות פתוחות.





bottom of page