top of page

חופשה מדברית במלון אירוס המדבר


לגלות את המדבר עם מלון אירוס המדבר:

מלון אירוס המדבר בירוחם קורא למטיילים מקרוב ומרחוק לחוויה מדברית יוצאת דופן. המלון ממוקם בסמוך לפלאי טבע מדבריים שובי לב , מלון בוטיק זה מציע מפלט בלתי נשכח בתוך השממה הקסומה.

מסביב למלון:

הר אבנון: פסגה מלכותית

אחד מנקודות השיא בסמוך למלון אירוס המדבר הוא הר אבנון, פסגה מלכותית המתנשאת בגאווה מעל המרחב המדברי. חובבי הרפתקאות יכולים לצאת למסעות הליכה מרנינים כדי לחקור את השטח המפורץ שלה, המציע נופים פנורמיים של מישורי המדבר שמסביב. בין אם לקום לזריחה או צפייה בכוכבים מתחת לשמי המדבר העצומים, הר אבנון מבטיח חוויה בלתי נשכחת .


המכתש הגדול: יצירת המופת של הטבע

במרחק זריקת אבן מהמלון נמצא המכתש הגדול, פלא גיאולוגי שנחצב במשך אלפי שנים על ידי איתני הטבע. המבקרים יכולים להתפעל מהגדולות והמורכבות שלה, עם הזדמנויות לסיורים מודרכים או חקר הרפתקני. צפו ביופיו עוצר הנשימה של המכתש בשעת השקיעה, כאשר גווני הזהב של המדבר מטילים כישוף מהפנט על הנוף, ויוצרים מראה קסום באמת.


סדנאות ואטרקציות: חשיפת אוצרות תרבות

טבלו את עצמכם בשטיחי הקיר התרבותיים העשירים של ירוחם עם סדנאות ואטרקציות ליד המלון. התעמקו באמנות של ייצור חרס מסורתי או סדנאות רוחניות. חקור שווקים מקומיים השופעים


מטבח במלון: תענוג קולינרי

התענגו על הטעמים של המטבח המלון האותנטי, שבו מתכונים מסורתיים חדורים בכישרון עכשווי. מתבלינים ארומטיים ועד לתוצרת מקומית טרייה,


מסקנה: נווה מדבר של פינוק והרפתקאות

מלון אירוס המדבר מציע שילוב מושלם של יוקרה, הרפתקאות וטבילה תרבותית בתוך היופי עוצר הנשימה של הנוף המדברי.

bottom of page