top of page

בדרך לים המלח - עוצרים במסעדת הצ'אנס


מסעדת הצ'אנס היא מסעדה משפחתית הממוקמת בדרך לים המלח, בצומת אלמוג. המסעדה נוסדה בשנת 1990 על ידי דני טאייב, יליד הכפר אלמוג. טאייב, חקלאי במקצועו, החליט לפתוח מסעדה במקום שבו נסעו אלפי אנשים מדי יום לכיוון ים המלח.

המסעדה הראשונה של טאייב הייתה מבנה פשוט של פחונים, אך היא הפכה במהרה לאחת המסעדות הפופולריות באזור. טאייב, שהיה בשלן מוכשר, התמקד במנות בשריות אותנטיות עם השראה ממטע התמרים שעל שיטחה המסעדה ממוקמת .

בשנת 2018 נשרפה המסעדה כליל בשריפה. טאייב ובני משפחתו לא נתנו למזל להרים את ידיהם, והם בנו את המסעדה מחדש כמבנה בטון יציב יותר.

המסעדה החדשה של הצ'אנס האחרון שומרת על אותו אופי כפרי אותנטי כמו המסעדה הישנה. המסעדה מעוצבת בסגנון בדואי, עם חלוקי נחל על הרצפה, ווילונות מכף תמרים על החלונות וספלי קפה בדואיים כגופי תאורה.

המסעדה כשרה וכוללת תפריט של מארוחת בוקר עד מנות בשריות אותנטיות, לצד מנות צמחוניות ובשריות נוספות. המנות מבוססות על חומרי גלם טריים ואיכותיים מהאזור.

הצ'אנס האחרון היא יעד פופולרי לתיירים, לישראלים ולתושבי האזור. המסעדה ידועה באוכל הטעים שלה, באווירה הכפרית הנעימה שלה ובשירות הלבבי שלה.


טיפים למטיילים

  • נסו את מנת הדגל של המסעדה, מקלובה, עוף תמרים , תמר ממולא בשר

  • בשטח המסעדה תוכלו למצוא חדרים מפנקים לאירוח ,שווה לשקול עצירה של לילה באווירה אותנטית בדרך לאילת .

צפו במפת ההמלצות שלנו




bottom of page